tisdag 17 februari 2015

Inbrott

HÅLL UTKIK O RING POLISEN.

Jag har haft inbrott o blivit av med stor del av min fiske utrustning, bla mina accurate boss extreme 400x rullar, en gunsmoke o en i silver, bägge har guld knopp vilket gör dem "unika" (blev även av med mina flytoveraller, karptält, min fullproppade norgeväska, vadarbyxor, ett gäng med spön samt en shimano Trinidad 14)


larskraemer@live.se

Skickat från min iPhone
 
Bla dessa två "unika" rullar är stulna, även en "unik" flytoverall: en rödvit fladen 840 med "blåa" knän (finns bara en, då det va ett prov ex)

10 kommentarer:

  1. Nä fyy vad trist. Att folk inte kan låta bli andras grejjer. Hoppas allt löser sig och att du får tillbaka dina grejjer.
    Mvh Finnen (teamsnus)

    SvaraRadera
  2. Lider med dig broder

    Eleganten

    SvaraRadera
  3. Men de va då helvete att man inte ska få ha sina grejer ifred,,, tycker synd om dig broder,,, har själv genomlidigt detta och det är FAAAN inte roligt, man har ju kärlek och upplevelser man aldrig får tebax,,, Visst man får köpa nytt och det är roligt men man får också en jävlar massa merjobb.. Jag hoppas att du kan hitta liknande grejer som du hade och att du hade försäkring.. Kram på dig fiskebroder..
    /Runar

    SvaraRadera
  4. Usch & Fy..riktigt tråkigt att höra!! :(
    Lider verkligen med dig Kraemer!!
    Klem
    // Hämps

    SvaraRadera
  5. Tack Runar & Hämps, ja det är fa-an, har börjat kolla upp likvärdiga grejer i USA, men men....Accurate rullarna går att lösa igen, men lååångt ifrån allt annat...

    SvaraRadera
  6. Tjena!

    Det var en som la ut en stor samling rullar och spön i går på gruppen fiskare i Skåne på facebook mestadels havsfiskerullar. Någon av bilderna var tagna från lilla mys hemsida så troligtvis står inte allt rätt till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Patrik, tack för du är uppmärksam, jag har skickat dej ett meddelande på Facebook i min dotters namn (Helle)

      Radera
    2. Har tipsat polisen om inlägget.

      Radera